Praca

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie księgowości przedsiębiorstwa i klientów zewnętrznych zgodnie z zasadami rachunkowości,
  • dekretacja i księgowanie dokumentów,
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS),
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
  • przygotowanie sprawozdań finansowych i innych raportów,
  • przygotowanie bilansu zysków i strat oraz sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
  • rozliczanie podatków VAT, CIT i PIT,
  • organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy.

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne z zakresu finansów i rachunkowości,
  • biegłej znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości i innych przepisów dotyczących prawa podatkowego,
  • doświadczenia w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • doświadczenie w rozliczaniu ksiąg firmy produkcyjnej,
  • znajomość zagadnień związanych z transakcjami między podmiotami powiązanymi,
  • dokładność,
  • dobra organizacja pracy,
  • samodzielność,
  • odpowiedzialność.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w młodym zespole.

Asystent administracyjno-księgowy

Miejsce pracy: Wrocław ul.Solskiego

 

Opis stanowiska

Obsługa administracyjna: m.in:

  • odbieranie telefonów
  • wystawianie faktur
  • wprowadzanie dokumentów do systemu magazynowego (PZ,WZ,MM)
  • rozliczanie produkcji
  • przyjmowanie gości
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • obsługa przesyłek kurierskich i innych
  • przyjmowanie maili
  • prowadzenia kalendarza spotkań i delegacji
  • pomoc w pracach biurowych, inne
  • pomoc w dziale księgowości
  • księgowanie dokumentów

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne z zakresu finansów i rachunkowości,
  • znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
  • samodzielność
  • znajomość obsługi urządzeń i programów biurowych
  • komunikatywność
  • uporządkowanie w pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B
  • operatywność, umiejętność rozwiązywania pojawiających się problemów
  • dobra organizacja czasu pracy
  • zaangażowanie i dyspozycyjność
  • odpowiedzialność i samodzielność
  • doświadczenie na stanowisku: sekretarki, asystentki biura